ANUNŢ EXAMEN PROMOVARE IN CLASÃ,

 

Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16, în conformitate cu prevederile art. 618 alin.(23), ale  art. 480 precum şi ale art. 481 din OUG 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, organizează examen de promovare în clasǎ pentru funcţionarii  publici încadraţi pe funcţii publice de execuţie cu studii de nivel inferior, care au absolvit o formǎ de învǎţǎmânt superior atestatǎ prin diplomǎ de licenţǎ sau echivalentǎ în specialitatea în care îşi desfǎşoarǎ activitatea sau consideratǎ de autoritatea ori instituţia publicǎ ca fiind utilã pentru desfǎşurarea activitǎţii, din cadrul Serviciului Poliţie Localǎ,  din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani.

 

Denumire funcţie publicǎ

Categorie

Clasa

Gradul profesional deţinut

Serviciul

Numǎr funcţii publice transformate

   Poliţist local

  execuţie  

   a III-a  

   superior

   Poliţie Localǎ  

   2

 

Probele stabilite pentru examen: Verificarea îndeplinirii condiţiilor prevǎzute la art.1, alin.(3) din Ordinul nr.1932/2010 cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, proba scrisă şi interviu.

Proba scrisă se va desfăşura la sediul Primăriei municipiului Paşcani în data de 22.11.2022 la ora 10,00;

Interviul se va desfăşura la sediul Primăriei municipiului Paşcani în data de 22.11.2022 la ora 14,00;

Dosarele de înscriere la examen se depun la sediul instituţiei în termen de 5 zile de la data publicării anunţului pe site-ul instituţiei, respectiv de pe 31.10.2022 pânǎ la data de 04.11.2022( inclusiv), ora 13,00.

Coordonatele de contact pentru primirea documentelor: municipiul Paşcani, judeţul Iaşi, str. Ştefan cel Mare, nr.16, telefon 0232/762300, interior 111, fax 0232/766259, adresa de e-mail: personal@primariapascani.ro.

Condiţiile de participare la examenul de promovare în clasǎ:

    a) să dobândească, ulterior intrării în corpul funcţionarilor publici, o diplomă de studii de nivel superior, în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau într-un domeniu considerat util pentru desfăşurarea activităţii de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice;

    b) să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului cod.

 

Bibliografia/tematica în vederea participării la examenul de promovare în clasǎ:

    Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Titlul I și II ale parții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările  ulterioare;
  3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse și de tratament între femei și

 barbati, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

5.Legea nr.155/2010-Legea Poliţiei Locale;

6.H.G.nr.1332/2010-Regulamentul cadru de organizare şi funcţionare a Poliţiei Locale;

7.H.G. nr.611/2008-privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici;

8.O.G. nr.2/2001-privind regimul juridic al contravenţiilor.

9.Codul de eticǎ şi deontologie al poliţistului.

10.Legea nr.544/2001-privind liberul acces la informaţiile de interes public.

11.Codul Penal-Legea penalǎ şi limitele ei de aplicare; infraţiuniuni de serviciu sau în legǎtura cu serviciu;

 

  Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv  

   republicările, modificările şi completările acestora:

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 145  din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :

a) cerere de înscriere la examenul de promovare în clasă;

b) diplomă de studii de nivel superior, în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau într-un domeniu considerat util pentru desfăşurarea activităţii de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice;

c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată, în condiţiile legii.

 

 

   Copiile de pe diplomele de studii, prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.

Close Search Window