ANUNŢ CONCURS,

 

Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante de consilier achiziții publice, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Achiziții Publice, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani, în data de 22.02.2022 la ora 10,00 - proba scrisă și în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise – interviul.

Durata normalã a timpului de lucru este de 8h/zi, respectiv 40 h/sãptãmânã.

Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe site-ul instituţiei www.primariapascani.ro - Organizarea - Carieră - Anunţuri Concursuri, respectiv de pe 20.01.2022 pânã la data de 08.02.2022 (inclusiv), ora 15,30.

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs: municipiul Paşcani, judeţul Iaşi, str. Ştefan cel Mare, nr.16, telefon 0232/762300, interior 111, fax 0232/766259, adresa de e-mail: personal@primariapascani.ro.

Condiţiile de participare la concursul de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante de consilier achiziții publice, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Achiziții Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Pașcani – un post:

-studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

-condiţii de vechime de minim 1 an, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

- candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr.57/2019 - Codul Administrativ, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare;

Bibliografia/Tematica în vederea participării la concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de consilier achiziții publice, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Achiziții Publice.

          Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Titlul I și II ale parții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4.  Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Hotărârea nr. 395 din 2 iunie 2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului -cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Legea nr. 100 din 19 mai 2016, privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii;
  8. Hotărârea nr. 867 din 16 noiembrie 2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii;
  9. Legea nr. 101 din 19 mai 2016, privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs, bibliografia stabilită și atribuțiile prevăzute în fișa postului se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul  www.primariapascani.ro.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0232/762300, interior 111- compartiment Management Resurse Umane.

    Condiţii generale de participare la concurs:

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 - privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

    a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    d) are capacitate deplină de exerciţiu;

    e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

    f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

    g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

    h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

    i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

    j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

    k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

    În cazul în care printre condiţiile specifice prevăzute la alin. (1) lit. g) este stabilită şi obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, această condiţie se îndeplineşte cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei.

    Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49  din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare:

  1. formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008 care se obţine de la secretariatul comisiei;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  1. copia actului de identitate;
  2. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor acte care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  3. copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
  4. copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008. Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
  5. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului, care să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice;
  6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
  7. cazierul judiciar ( acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);
  8. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.

   Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.

 

Atribuţiile prevăzute în fișa postului pentru funcţia publică de execuţie vacantă de consilier achiziții publice, clasa I, gradul profesional asistent, în cadrul Compartimentului Achiziții Publice, conform Fișei postului nr. 21301/21.10.2021:

1. Elaborează modelele contractelor de achiziție pentru produse, servicii și lucrări

2. Participă ca membru în comisiile de evaluare a ofertelor pentru procedurile din programul anual al achizitiilor publice și redactează procesele verbale și raportul procedurii în corfomitate cu modelele în vigoare.

3. Elaborează și semnează contractele de furnizare, servicii și lucrări precum și actele adiționale la acestea.

4. Monitorizează contractele de furnizare, servicii și lucrări și răspunde de completarea certificatului constatator către responsabilul de contract și de returnarea garanțiilor de participare și sau de bună execuție în termenele prevăzute de legislație.

5. Răspunde de respectarea legislaţiei în vigoare pentru derularea procedurilor de achiziţie publică; 

6. Realizează achiziţiile directe;

7. Tine evidenţa achiziţiilor directe de produse, servicii şi lucrări, ca anexă la programul anual al achiziţiilor publice.

8. Transmite trimestrial în SEAP o notificare cu privire la achiziţiile directe, grupate pe necesitate, care să cuprindă cel puţin obiectul, cantitatea achiziţionată, valoarea şi codul CPV.

9. Răspunde de modificările contractelor de achiziție publică și de încetarea contractelor de achiziţie publică în conformitate cu prevederile art.221-223 din legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare

10. Întocmeşte proiecte de dispoziţii ale primarului specifice domeniului de activitate, precum şi rapoarte de specialitate în domeniul de activitate al compartimentului;

11. Are obligația de a semnala superiorului ierarhic orice neregularitate ce apare în legătură cu procedurile de lucru stabilite la nivelul instituției precum și orice riscuri neprevazute ce  ar putea afecta rezultatele activității sale de zi cu zi.

12. Răspunde de respectarea prevederilor Regulamentului de ordine interioară precum și a Codului de conduita și a Codului Etic;

13. Îndeplinește obligațiile cu privire la respectarea cerințelor de securitate și sănătate în muncă și pentru prevenirea accidentelor de muncă și îmbolnăvirilor profesionale în conformitate cu Legea 319/2006, Art. 22 și Art. 23.

14. Respectă cerințele documentelor de sistem calitate aplicate conform Sistemului de Control Intern și Managerial;

15. Comunică RMC sau șefului ierarhic superior orice neconformitate depistata în cadrul Municipiului Pașcani, cu privire la sistem, produs sau proces, în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2008 și Sistemului de Control Intern și Managerial.

Close Search Window