Denumire achizitie:
Servicii de elaborare a Cererii de finanțare  si D.A.L.I.
 pentru obiectivul   de investitii
Cresterea eficientei energetice - Scoala Gimnazială „Iordache Cantacuzino” Pascani, judetul Iasi
Tip achiziție:  servicii
 Valoarea estimata a achizitiei: 70.000  lei fara TVA
Cod CPV principal :79411000-8  Servicii generale de consultanta in management
 Cod CPV secundar: 71241000-9 – Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize
 Caiet de sarcini : atașat.
Condiții de livrare: conform contract
Conditii de plata : conform contract
Modalitatea de transmitere a ofertei: în catalogul electronic al SEAP, urmand ca dupa primirea
notificării din partea autorității contractante, sa fie transmise documentele solicitate prin e-mail
achizitii@primariapascani.ro.
Documente solicitate
:
Formulare conform anexei
Certificat constatator emis de 
ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. De asemenea, in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, trebuie sa se regaseasca si urmatoarele informatii: datele de identificare ale operatorului economic, actionarii/ asociatii, organele de conducere, administratorii, membrii Consiliului de Administratie, membrii Consiliului de Supraveghere, cotele de participare. „Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”. In cazul unei asocieri, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate al fiecarui membru sa fie in concordanta cu partea din contract pe care o va realiza.
NOTA: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: Ofertantul va completa lista cuprinzând subcontractantii cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi îndeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata câstigatoare are obligatia de a prezenta contractul incheiat cu subcontractantul nominalizat în oferta, înaintea semnarii contractului de servicii.
PROPUNEREA TEHNICĂ Oferta tehnică va conține obligatoriu descrierea modului de realizare a serviciilor de consultanță și proiectare ce urmează a fi executate, descriere care trebuie să țină seama de precizările din Caietul de sarcini ; Este obligatorie prezentarea nominală a componenței echipelor care vor presta serviciile solicitate cu specificarea funcției și activității fiecărui membru din echipă ; Pentru fiecare membru al echipei se vor prezenta documente care sa ateste pregatirea profesionala pentru functia propusa si prezentarea în copie a documentelor care demonstrază angajamentul în echipă –Contracte de muncă, Declaratii de disponibilitate, etc.
PROPUNEREA FINANCIARĂ Oferta va fi întocmită detaliat pentru fiecare activitate mentionata in caietul de sarcini ;
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile
Termenul limita de publicare a ofertei in SEAP : 05.04.2017
Modalitatea de finalizare a  achizitiei : contract
Modalitatea de selectare : Va fi selectată oferta operatorului economic care are
”prețul cel mai scăzut” pentru verificarea conformitatii . Ofertantul care a primit o astfel de notificare are obligația de a transmite în termen de  2 zile, prin intermediul SEAP, acceptarea condițiilor impuse de Autoritatea Contractanta  și documentele solicitate în anunțul de publicitate prin e –mail. Netransmiterea de către operatorul economic a răspunsului în termenul solicitat, echivalează cu neacceptarea condițiilor impuse. In acest caz se va transmite notificare prin intermediul SEAP, operatorului economic clasat pe locul al II-lea conform descrierii de mai sus.In cazul in care oferta va fi neconforma, se va selecta oferta care ocupa locul urmator pentru verificarea conformitatii Eventuale solicitari de clarificări din partea operatorilor economici, vor fi făcute in timp util astfel incat, raspunsul autorității contractante la aceste solicitari să poată fi transmis operatorilor economici cu cel puțin 24 de ore înainte de data limită de depunere a ofertelor.

Informatii suplimentare: Ofertantii interesati, vor posta in catalogul SEAP oferta de preț  cu titlul indicat în anunțul de publicitate
” Servicii de elaborare a Cererii de finanțare  si D.A.L.I.  pentru obiectivul   de investitii Cresterea eficientei energetice -Scoala Gimnazială „Iordache Cantacuzino” Pascani, judetul Iasi  și la descrierea achiziției,
”In conformitate cu Caietul de sarcini nr.3000 /30.03.2017” disponibil pe site-ul
www.primariapascani.ro – secțiunea ACHIZITII PUBLICE”, conditii de livrare “ conform contract “ și conditii de plata “conform contract” La procedura de achiziție directă
NU SE DEPUN CONTESTAȚII
Anunț publicitar în SEAP nr.
83915
Persoane de contact:  Consilier Achizitii Publice  SIMON CRISTINA
                                       Consilier Programe Europene PAVEL MIRELA RITA  
Citeste anunt
Caiet de sarcini
Certificat de urbanism
Formulare necesare
Model contract
Clarificari

 
Close Search Window