ANUNŢ CONCURS,


  Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16, organizează
concurs
de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani: - inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Buget Financiar Contabilitate; - inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Serviciului Buget Financiar Contabilitate. în data de
11.08.2016 la ora
10,00 – proba scrisă şi în termen de maxim 5 zile lucratoare de data susținerii probei scrise

interviul.
Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu . Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de
20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a (până la data de
01.08.2016 inclusiv, ora
15,30).
    Condiţiile de
participare la concurs: Concursul se organizează pentru ocuparea următoarelor două funcţii publice de execuţie vacante:

  1. inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Buget Financiar Contabilitate:

-candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/ 1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare; -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în
domeniul ştiinţelor economice; -condiţii de vechime de  minim
5 ani, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
 

  1. inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Serviciului Buget Financiar Contabilitate:

-candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/ 1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare; -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în
domeniul ştiinţelor economice; -condiţii de vechime de  minim
1 an, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.  
Bibliografia
în vederea participării la concurs. Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:  

  1. inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Serviciului Buget Financiar Contabilitate:


1.Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;
2.Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
(r2), cu modificările şi completările ulterioare ;
3.Legea nr. 7/2004, republicata, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare ;
4.Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare ;
5.Legea privind finanţele publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
6.Legea contabilităţii nr. 82/1991,republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7.Ordonanta nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
8.Ordinul nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
9.Legea nr. 22/1969
privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi   răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor  agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
10.Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste;
11.Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare.

  1. inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Serviciului Buget Financiar Contabilitate:

Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora :
1. Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
(r2), cu modificările şi completările ulterioare ;
3. Legea nr. 7/2004, republicata, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare ;
4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare ;
5. Legea privind finanţele publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea contabilităţii nr. 82/1991,republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Ordonanta nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Ordinul nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
9. Legea nr. 22/1969
privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi   răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor  agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste;
11. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare.   Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul
 
www.primariapascani.ro. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0232/762300, interior 111-  compartiment Management Resurse Umane. Condiţii generale de participare la concurs pentru toate funcţiile publice : Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare: a) are cetăţenia română şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică; g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice; h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege. Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49  din
H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare : 1.formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la
G. nr. 611/2008 care se obţine de la secretariatul comisiei; 2.copia actului de identitate ; 3.copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; 4.copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; 5.cazierul judiciar ( acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire); 6.adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, care să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice; 7.declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică; Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
 
Citeste anunt

 
Close Search Window