ANUNŢ CONCURS,

 

Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de execuţie vacante în cadrul  Serviciului de Cadastru, Fond Funciar, Consultanţǎ Agricolǎ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani (consilier, clasa I, gradul profesional asistent un post și inspector, clasa I, gradul profesional asistent un post) în data de 11.01.2021 la ora 10,00 – proba scrisă şi în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data susținerii probei scrise interviul.

Durata normală a timpului de lucru este de 8 h/zi, respectiv 40 h/săptămână pentru ambele posturi.

Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului pe site-ul instituţiei respectiv de pe 10.12.2020 pânã la data de 29.12.2020 ( inclusiv), ora 15,30.

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs: municipiul Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16, telefon 0232/762300, interior 111,  fax 0232/766259, adresa de e-mail: personal@primariapascani.ro.

      Condiţiile de participare la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante:

  1. consilier, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Serviciului de Cadastru, Fond Funciar, Consultanţǎ Agricolǎ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani – un post:

-candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 – privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

-studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

-condiţii de vechime de  minim 1 an, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

  2. inspector, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Serviciului de Cadastru, Fond Funciar, Consultanţǎ Agricolǎ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani – un post:

-candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 – privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

-studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineriei geodezice;

-condiţii de vechime de  minim 1 an, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Bibliografia în vederea participării la concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Serviciului Cadastru, Fond Funciar şi Consultanţǎ Agricolǎ.

Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:

 1. Constituţia României, republicată;

2. Titlul I și II ale parții a VI-a din U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

 3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse și de tratament între femei și barbati, cu modificările şi completările ulterioare;

 5. Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 6. Legea nr. 169/1997 pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificările şi completările ulterioare;

 7. Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere solicitate potrivit Legii fondului funciar nr. 18/1991 şi ale Legii nr. 169/1997, cu modificările şi completările ulterioare.

 8. Legea nr. 247/2005, privind reforma în domeniile proprietaţii şi justiţiei, precum şi unele măsuri adiacente, cu modificările şi completările ulterioare;

 9. Hotarârea nr. 890/2005 privind aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atribuţiile şi funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, a modelului şi modului de atribuire a titlurilor de proprietate, precum şi punerea în posesie a proprietarilor;

 10. Legea nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist din România, cu modificările şi completările ulterioare;

 11. Hotărârea nr. 401/2013 privind Normele de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România.

Bibliografia în vederea participării la concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de inspector, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Serviciului Cadastru, Fond Funciar şi Consultanţǎ Agricolǎ.

Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:

 1. Constituţia României, republicată;

2. Titlul I și II ale parții a VI-a din U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

 3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse și de tratament între femei și barbati, cu modificările şi completările ulterioare;

 5. Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 6. Legea nr. 169/1997 pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificările şi completările ulterioare;

 7. Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere solicitate potrivit Legii fondului funciar nr. 18/1991 şi ale Legii nr. 169/1997, cu modificările şi completările ulterioare.

 8. Legea nr. 247/2005, privind reforma în domeniile proprietaţii şi justiţiei, precum şi unele măsuri adiacente, cu modificările şi completările ulterioare;

 9. Hotarârea nr. 890/2005 privind aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atribuţiile şi funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, a modelului şi modului de atribuire a titlurilor de proprietate, precum şi punerea în posesie a proprietarilor;

 10. Legea nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist din România, cu modificările şi completările ulterioare;

 11. Hotărârea nr. 401/2013 privind Normele de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România;

 12. Legea 7/1996a cadastrului şi a publicităţii imobiliare, republicatã, cu modificările şi completările ulterioare;

 13. Ordinul nr. 700/2014 al Directorului General al ANCPI, privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs, bibliografia stabilită și atribuțiile prevăzute în fișa postului se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul  www.primariapascani.ro.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0232/762300, interior 111-  compartiment Management Resurse Umane.

 

Condiţii generale de participare la concurs pentru toate funcţiile publice :

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 – privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică.

Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

În cazul în care printre condiţiile specifice prevăzute la alin. (1) lit. g) este stabilită şi obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, această condiţie se îndeplineşte cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei.

Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor <LLNK 12011     1 12 2p2 153 59>art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49  din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :

1. formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la G. nr. 611/2008 care se obţine de la secretariatul comisiei;

2. curriculum vitae, modelul comun european;

3. copia actului de identitate;

4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor acte care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

 5. copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;

6. copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 2D la G. nr. 611/2008. Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

7. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului, care să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice;

 8. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;

9. cazierul judiciar ( acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);

10. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia;

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.

Atribuţiile prevăzute în fișa postului:    

– pentru funcţia publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad profesional asistent, în cadrul Serviciului Cadastru, Fond Funciar şi Consultanţǎ Agricolǎ,  conform Fişei postului nr. 19345/04.11.2020- un post :

1.Completează dosarele privind emiterea titlurilor de proprietate  cu actele necesare, întocmind adrese/notificari  prin care sunt solicitate documentele stabilite prin Hotarâriale  Comisiei  judeţene Iasi pentru stabilirea dreptului de proprietate privata asupra terenurilor;

2.Tehnoredactează răspunsurile la adresele si petiţiile înregistrate în cadrul compartimentului, de la instituţiile statului şi de la  cetățeni;

3. Împreună cu specialistul în măsurători topografice şi membrii Comisiei Locale de fond funciar participă la efectuarea de măsurători în teren în vederea întocmirii planurilor parcelare.

4. Întocmeşte procesele verbale de punere în posesie şi completează dosarele cu actele  necesare eliberarii titlurilor de proprietate.

5. Participa le sedintele Comisiei Municipale de Fond Funciar şi completează procesul verbal de şedință.

6. Pregateste documentele necesare întocmirii referatelor, în termen legal, pentru /si către serviciile din cadrul Municipiului Pascani care colaboreză cu Serviciul cadastru, fond funciar si consultanţă agricola.

7. Asigură arhivarea şi predarea în arhivă a copiilor documentelor emise de compartiment.

8. Respectă prevederile normelor interne şi procedurilor de lucru privitoare la postul său;

9. Respecta cerintele documentelor de sistem calitate aplicate conform SR EN ISO 9001:2008;

10. Comunica RMC sau sefului ierarhic superior orice neconformitate depistata in cadrul Municipiului Pascani,cu privire la sistem,produs sau proces, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008;

11. Respectã Codul de conduitã a functionarilor publici;

12. Îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin lege, alte acte normative,  hotărâri ale Consiliului local  dispoziţii ale primarului municipiului Pascani, dispoziţii ale secretarului U.A.T. şi şefului de serviciu.

13. Colaborează cu toate serviciile si compartimentele din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului, in vederea obtinerii de date si informatii fidele.

14. Respectă prevederile normelor interne şi procedurilor de lucru privitoare la postul său.

15. Întocmeste proiecte de hotărâri ale Consiliului Local şi de dispoziții ale Primarului specifice domeniului de activitate, precum şi rapoarte de specialitate în domeniul de activitate al serviciului pentru proiectele de hotărâri, în vederea promovării în Consiliul Local;

16. Îndeplineste şi alte atribuţii stabilite prin lege, alte acte normative, hotărâri ale Consiliului Local al municipiului Paşcani, dispoziții ale Primarului municipiului Pașcani, ale Secretarului UAT, ale Şefului de Serviciu şi ale Coordonatorului de compartiment.

17. Respectă cerințele documentelor de sistem calitate aplicate conform SR EN ISO 9001:2008.

18. Comunică RMC sau şefului ierarhic superior orice neconformitate depistată în cadrul Municipiului Pascani, cu privire la sistem, produs sau proces, în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2008.

19. Obligaţiile cu privire la respectarea cerințelor de securitate şi sănătate în muncă şi pentru prevenirea accidentelor de muncă şi şi imbolnăvirilor profesionale sunt în conformitate cu Legea 319/2006, Art.22 şi Art.23.

20. Obligaţiile fiecărui angajat cu privire la respectarea cerintelor de securitate și sănătate în muncă şi pentru prevenirea accidentelor de munca şi imbolnăvirilor profesionale sunt în conformitate cu Legea sănătații şi securității în muncă nr.319/2006, Art.22 şi Art.23.

– pentru funcţia publică de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional asistent, în cadrul Serviciului Cadastru, Fond Funciar şi Consultanţǎ Agricolǎ,  conform Fişei postului nr. 19346/04.11.2020- un post:

1. Participă la sedinţele Comisiei Municipale de Fond Funciar Paşcani;

2. Împreună cu membrii comisiei locale de fond funciar participă la efectuarea de măsurători în teren;

3. Ȋntocmeşte documentaţiile cadastrale necesare emiterii titlurilor de proprietate;

4. Înainteză catre Comisia Judeteana Iasi documentaţiile întocmite în vederea emiterii titlurilor de proprietate;

5. Întocmeşte Procese verbale rectificative şi schiţele în vederea rectificarii/modificării titlurilor de proprietate;

6. Ȋntocmeste documentaţiile cadastrale necesare rectificării, modificarii sau anularii titlurilor de proprietate;

7. Înainteză catre Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Iaşi documentaţiile întocmite în vederea modificari/rectificării titlurilor de proprietate;

8. Asigură corespondenţa cu BCPI Paşcani, OCPI Iaşi şi Instituţia Prefectului Judeţului Iaşi – Comisia Judeteana de Fond Funciar Iasi;

9. Intocmeste si elibereaza procese verbale de punere in posesie si copii ale planurilor parcelare avand obligatia de a tine evidenta acestora intocmind dosare care cuprind toata documentatia anexata la procesul verbal de punere in posesie;

10. Răspunde de exactitatea datelor tehnice cadastrale (suprafete si identificatori cadastrali) inscrise in procesul verbal de punere in posesie;

11. Raspunde de inscriera corecta a suprefetelor pe categorii de folosinta in procesul verbal de punere in posesie;

12. Raspunde si gestioneaza baza de date privind balanta fondului funciar si planurile parcelare intocmite in conformitate cu procedurile legale;

13. Intervine pentru aplanarea conflictelor dintre proprietari in sensul delimitarii in teren si prin schite cadastrale a limitelor proprietatilor;

14. Vegheaza la respectarea legalitatii, a limitelor administrativ teritoriale a Municipiului Pascani si raspunde de intregul patrimoniu funciar;

15. Respecta codul de conduita a functionarilor publici;

16. Respectă prevederile normelor interne şi procedurilor de lucru privitoare la postul său;

17. Colaborează cu toate serviciile si compartimentele din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului, in vederea obtinerii de date si informatii fidele.

18. Respectă prevederile normelor interne şi procedurilor de lucru privitoare la postul său.

19. Asigură arhivarea şi predarea în arhivă a copiilor documentelor emise de compartiment.

20. Întocmeste proiecte de hotărâri ale Consiliului Local şi de dispoziţii ale Primarului specifice domeniului de activitate, precum şi rapoarte de specialitate în domeniul de activitate al serviciului pentru proiectele de hotărâri, în vederea promovării în Consiliul Local;

21. Îndeplineste şi alte atribuţii stabilite prin lege, alte acte normative, hotărâri ale Consiliului Local al municipiului Paşcani, dispoziţii ale Primarului municipiului Paşcani, ale Secretarului UAT, ale Şefului de Serviciu şi ale Coordonatorului de compartiment.

22. Respectă cerinţele documentelor de sistem calitate aplicate conform SR EN ISO 9001:2008.

23. Comunică RMC sau şefului ierarhic superior orice neconformitate depistată în cadrul Municipiului Pascani, cu privire la sistem, produs sau proces, în conformitate cu cerinţele standardului SR EN ISO 9001:2008.

24. Obligaţiile cu privire la respectarea cerinţelor de securitate şi sănătate în muncă şi pentru prevenirea accidentelor de muncă şi imbolnăvirilor profesionale sunt în conformitate cu Legea 319/2006, Art.22 şi Art.23.

25. Obligaţiile fiecărui angajat cu privire la respectarea cerintelor de securitate și sănătate în muncă şi pentru prevenirea accidentelor de munca şi imbolnăvirilor profesionale sunt în conformitate cu Legea sănătaţii şi securităţii în muncă nr.319/2006, Art.22 şi Art.23.

Close Search Window