Nr. 4899/30.03.2018
 
Denumire achizitie:
Servicii de analiza de risc la  obiectivul 
“Depozitul conform inchis Pascani-Valea Seaca”
Tip achiziție
servicii
   Valoarea estimata a achizitiei:
5.000 lei fără TVA Cod CPV: 71621000-7 -Servicii de analiză sau consultanţă tehnică
   Caiet de sarcini   x   atașat.
Condiții de livrare: prestarea serviciilor se va realiza in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Conditii de plata : conform contract
Modalitatea de transmitere a ofertei: în catalogul electronic al SEAP și prin e-mail
achizitii@primariapascani.ro , după primirea notificării din partea autorității contractante.
Documente solicitate: -Declaratia conform art.59 si 60 din Legea 98/2016 privind conflictul de interese pentru ofertantul individual / ofertantul asociat / candidatul/ subcontractantul propus/terţul susţinător - Formulare conform ANEXEI
-Certificat constatator emis de 
ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. De asemenea, in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, trebuie sa se regaseasca si urmatoarele informatii: datele de identificare ale operatorului economic, actionarii/ asociatii, organele de conducere, administratorii, membrii Consiliului de Administratie, membrii Consiliului de Supraveghere, cotele de participare. „Informatiile
cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”. -Documente doveditoare privind inscrierea evaluatorului de risc in Registrul National al evaluatorilor de Risc la Securitate Fizica.
Perioada de valabilitate a ofertei: 30 zile
Termenul limita de depunere a ofertei: 02.04.2017
Modalitatea de finalizare a  achizitiei :
contract
PROPUNEREA TEHNICĂ

  • Oferta tehnică va conține obligatoriu descrierea modului de realizare a serviciilor de analiza de risc ce urmează a fi prestate, descriere care trebuie să țină seama de precizările din Caietul de sarcini ;


PROPUNEREA FINANCIARĂ

  • Oferta financiara va fi publicata in SEAP in lei fara TVA / Ha.

  • Formularul de oferta va fi completat  cu valoarea totala pentru suprafata de 3,5 Ha.

  • Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut / ha


Modalitatea de selectare : Va fi selectată oferta operatorului economic care are
”prețul cel mai scăzut” pentru verificarea conformitatii . Ofertantul care a primit o astfel de notificare are obligația de a transmite în termen de  2 zile, prin intermediul SEAP, acceptarea condițiilor impuse de Autoritatea Contractanta  și documentele solicitate în anunțul de publicitate prin e –mail www.achizitii@primariapascani.ro. Netransmiterea de către operatorul economic a răspunsului în termenul solicitat, echivalează cu neacceptarea condițiilor impuse. In acest caz se va transmite notificare prin intermediul SEAP, operatorului economic clasat pe locul al II-lea conform descrierii de mai sus. In cazul in care oferta va fi neconforma, se va selecta oferta care ocupa locul urmator pentru verificarea conformitatii. Eventuale solicitari de clarificări din partea operatorilor economici, vor fi făcute in timp util astfel incat, raspunsul autorității contractante la aceste solicitari să poata fi transmis operatorilor economici cu cel puțin 24 de ore înainte de data limită de depunere a ofertelor. La procedura de achiziție directă
NU SE ADMIT CONTESTAȚII
Informatii suplimentare: Ofertantii interesati, vor posta in catalogul SEAP oferta de preț  cu titlul indicat în anunțul de publicitate
Anunț SEAP nr.164660
Servicii de analiza de risc la  obiectivul
“Depozitul conform inchis Pascani-Valea Seaca” Cod CPV: 71621000-7 -Servicii de analiză sau consultanţă tehnică și la descrierea achiziției,
”In conformitate cu Caietul de sarcini nr. 6104/28.03.2018” disponibil pe site-ul
www.primariapascani.ro – secțiunea ACHIZITII PUBLICE”, conditii de livrare “ conform contract “ și conditii de plata “conform contract”.
 
Anunț SEAP nr.164660/30.03.2018
Persoane de contact:  Consilier Achizitii Publice  SIMON CRISTINA – 0232.762300, int 110 Compartiment protectia mediului : cons. BUNDUC PETRU – tel. 0722.729750  
Citeste anunt
Caiet de sarcini
Model de contract
Formular - Conflict de interese ofertanti
Formulare

 
Close Search Window