Denumire achizitie:
CARTUSE DE TONER
Tip achiziție:  produse ■  servicii      lucrari
   Valoarea estimata a achizitiei
60.228
lei fără TVA
 
 Cod CPV:
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev 2).
 Cantitatea solicitata: Conform caietului de sarcini atașat anuntului
Specificatii tehnice    atașate
Caiet de sarcini ■ atașat.
Condiții de livrare: Municipiul Pașcani str. Ștefan cel Mare nr. 16
Conditii de plata : 30 zile de la receptia produselor, conform contractului.
Modalitatea de transmitere a ofertei: în catalogul electronic al SEAP și prin e-mail
achizitii@primariapascani.ro
Documente solicitate: Declaratie privind conflictul de interese - Formular atașat ■ Certificat constatator emis de ONRC ■ din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. De asemenea, in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, trebuie sa se regaseasca si urmatoarele informatii: datele de identificare ale operatorului economic, actionarii/asociatii, organele de conducere, administratorii, membrii Consiliului de Administratie, membrii Consiliului de Supraveghere, cotele de participare. „Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”.
PROPUNEREA TEHNICO- FINANCIARĂ
va fi elaborată în concordanță cu specificațiile din Caietul de sarcini anexat  și va conține trimiteri la coduri/poziții din cataloagele ofertantilor, accesibile la o adresa web dedicată și un centralizator de tipul:  





















































































































































































































Nr. crt. Denumire produs Nr. pag. A4 la 5% acoperire Cantitate estimata U.M. Producator Preț unitar                 (lei fără TVA) Preț total                (lei fără TVA)
1. Toner compatibil / HP CB436A 5 Buc.
2. Toner compatibil / HP Q7553X, 25 Buc.
3. Toner original Sharp /AR-016T 5015/5120/5316/5320, 4 Buc.
4. Toner compatibil / HP CE285A 27 Buc.
5. Toner compatibil / Canon FX-10, 27 Buc.
6. Toner compatibil /Samsung SCX-4521F  D3 15 Buc.
7. Toner compatibil / Samsung MLT-D1052L  pt. SCX-4623F 30 Buc.
8. Toner compatibil / Samsung MLT-D1082S pt. ML-1640, 2 Buc.
9. Toner compatibil /SAMSUNG, MLT-D111S, XPRESS SL-M2070/F/FW/W, 25 Buc.
10. Toner compatibil / Samsung MLT-D116L pt. SL-M2675F 200 Buc.
11. Toner compatibil / HP CF280X 4 Buc.
12. Toner original Sharp MXB20GT1 pt. MX-B200 3 Buc.
13. Cartus compatibil / HP negru C8727AE 7 Buc.
14. Cartus compatibil / HP color C8728AE 7 Buc.
15. Toner compatibil / HP CE255X 25 Buc.
16. Toner compatibil / HP Q5942A , pt Laserjet 4250/4350 2 Buc.
17. Cartus compatibil HP color C6578D, 3 Buc.
18. Cilindru original Sharp AR152DR, pt. MX-B200/B201D 1 Buc.
19. Cilindru original Samsung MLT-R116 pt. SL-M2675F 30 Buc.
  TOTAL
  Oferta tehnica conformă este cea care conține  toate produsele solicitate . În catalogul electronic al SEAP va fi transmisă  o oferta de preț cu titlul indicat în anuntul de publicitate:
”6274 - CARTUSE DE TONER”, iar la descriere se va mentiona:
”Conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini, disponibil pe site-ul
www.primariapascani.ro – sectiunea ACHIZITII PUBLICE”, conditii de livrare “
conform contract“ si conditii de plata “
conform contract” și codul CPV:
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev 2).
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile
Termenul limita de depunere a ofertei: 02.08.2017
Modalitatea de finalizare a  achizitiei : ■ contract atașat sau   comanda
   Criteriul de atribuire :
”cel mai bun raport calitate- preț” cu privire la pretul
Modalitatea de selectare: Ofertele vor fi depuse,  pana la data limita stabilita, in catalogul electronic SEAP, iar documentele de participare, propunerea tehnica si financiara vor fi transmise pe e-mail:
achizitii@primariapascani.ro. Vor fi luate in considerare toate ofertele depuse pana la data limita stabilita. In urma analizei ofertelor, va fi initiata achizitia, printr-o notificare, de la ofertantul  stabilit castigator, care va avea obligatia de a transmite în termen de  2 zile, prin intermediul SEAP, acceptarea condițiilor impuse de Autoritatea Contractanta. Netransmiterea de către operatorul economic a răspunsului/documentelor în termenul solicitat, echivalează cu neacceptarea condițiilor impuse. În acest caz se va transmite notificare prin intermediul SEAP, operatorului economic clasat pe locul al II-lea conform descrierii de mai sus. Eventuale solicitari de clarificări din partea operatorilor economici, vor fi făcute în timp util astfel încât, răspunsul autorității contractante la aceste solicitări să poata fi transmis operatorilor economici cu cel puțin 24 de ore înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin publicarea pe site-ul
www.primariapascani.ro secțiunea ACHIZITII PUBLICE, atașate anunțului. La procedura de achiziție directă
NU SE ADMIT CONTESTAȚII
Informatii suplimentare: Violeta Ignat - tel. 0232.762300,
 
Anunț publicitar în SEAP nr. 111633 din
28.07.2017
Persoane de contact:
Pașcu Laura telefon: 0232.762300, interior 110, fax: 0232.718250,      e-mail:
achizitii@primariapascani.ro  
Citeste anunt
Caiet de sarcini
Formular - Conflict de interese ofertanti
Model de contract

 
Close Search Window