ANUNŢ CONCURS,

 

Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  unei funcţii publice vacante de execuţie  din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani de inspector, clasa I, gradul profesional principal în cadrul   Serviciului de Cadastru, Fond Funciar şi Consultanţǎ Agricolǎ;

Durata normalã a timpului de lucru este de 8h/zi, respectiv 40 h/sǎptǎmânǎ.

Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu.

Proba scrisă se va desfăşura la sediul Primăriei municipiului Paşcani în data de 07.09.2021 la ora 10,00;

Interviul  se va desfăşura la sediul Primăriei municipiului Paşcani în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise;

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe site-ul instituţiei, respectiv de pe 04.08.2021 pânǎ la data de 23.08.2021( inclusiv), ora 15,30.

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs: municipiul Paşcani, judeţul Iaşi, str. Ştefan cel Mare, nr.16, telefon 0232/762300, interior 111, fax 0232/766259, adresa de e-mail: personal@primariapascani.ro.

Condiţiile de participare la concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie de inspector, clasa I, gradul profesional principal în cadrul  Serviciului de Cadastru, Fond Funciar şi Consultanţǎ Agricolǎ:

-studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

 -condiţii de vechime de  minim 5 ani, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

-candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr.57/2019 - Codul Administrativ, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare;

 

Bibliografia/Tematica în vederea participării la concurs pentru ocuparea  funcţiei publice de execuţie de inspector, clasa I, gradul profesional principal în cadrul Serviciului de Cadastru, Fond Funciar şi Consultanţǎ Agricolǎ.

  Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:

  1. Constituţia României, republicată;
  2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,    Partea a VI – a , Titlul I, II ), cu modificările şi completările  ulterioare;
  3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4.  Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse și de tratament între femei și bǎrbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  5.  Legea nr.18/1991 -fondului funciar, republicatǎ, cu modificările şi completările ulterioare;
  6.  Legea nr. 1/2000- pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere solicitate potrivit legiii fondului funciar 18/1991 şi ale Legii nr. 169/1997, cu modificările şi completările ulterioare;
  7.  Legea nr. 247/2005, privind reforma în domeniile proprietaţii şi justiţiei, precum şi unele măsuri adiacente, cu modificările şi completările ulterioare;
  8.  Hotarârea nr. 890/2005 privind aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atribuţiile şi funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, a modelului şi modului de atribuire a titlurilor de proprietate, precum şi punerea în posesie a proprietarilor;
  9.  Legea nr.7/1996- a cadastrului şi a publicitǎţii imobiliare, republicatǎ, cu modificările şi completările ulterioare;

 

Condiţii generale de participare la concurs:

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 - privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

    a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    d) are capacitate deplină de exerciţiu;

    e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică.

Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

    f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

    g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

    h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

    i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

    j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

    k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

    În cazul în care printre condiţiile specifice prevăzute la alin. (1) lit. g) este stabilită şi obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, această condiţie se îndeplineşte cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei.

    Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49  din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :

  1. formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008 care se obţine de la secretariatul comisiei;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  1. copia actului de identitate;
  2. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor acte care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  3. copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
  4. copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008. Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
  5. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului, care să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice;
  6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcțiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiții specifice care implică efort fizic și se testează prin probă suplimentară;
  7. cazierul judiciar ( acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire);
  8. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia;

 

   Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.

 

           Atribuţiile   postului de inspector, clasa I, grad profesional principal:

1.Completează dosarele privind emiterea titlurilor de proprietate  cu actele necesare, întocmind adrese/notificari  prin care sunt solicitate documentele stabilite prin Hotarâriale  Comisiei  judeţene Iasi pentru stabilirea dreptului de proprietate privatǎ asupra terenurilor;

2.Tehnoredactează răspunsurile la adresele si petițiile înregistrate în cadrul compartimentului, de la instituțiile statului și de la  cetățeni;

3. Împreună cu specialistul în măsurători topografice şi membrii Comisiei Locale de fond funciar participă la efectuarea de măsurători în teren în vederea întocmirii planurilor parcelare;

4.Întocmeşte procesele verbale de punere în posesie şi completează dosarele cu actele  necesare eliberarii titlurilor de proprietate;

 5.Participă la ședintele Comisiei Municipale de Fond Funciar și completează procesul verbal de ședință;

6. Întocmește referate, în termen legal, pentru/si către serviciile din cadrul Municipiului Pascani care colaboreză cu Serviciul cadastru, fond funciar si consultanţă agricol;

7.Întocmește adeverințele privind perioada lucrată de către foștii membri cooperatori în baza fișelor de evidență a muncii în fostele CAP-uri și le înmânează solicitantului;

8. Comunică copii de pe titlurile de proprietate Compartimentului Registrul Agricol în vederea înregistrării în baza de date a compartimentului;

9.Înaintează către Comisia Județeană Iași documentațiile întocmite în vederea emiterii titlurilor de proprietate;

10.Întocmește procese verbale de punere în posesie rectificative în vederea rectificării/modificării titlurilor de proprietate;

11. Înaintează către Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Iaşi documentaţiile întocmite în vederea modificari/rectificării și emiterii titlurilor de proprietate;

12.Asigură corespondenţa cu B.C.P.I. Paşcani, O.C.P.I. Iaşi şi Instituţia Prefectului Judeţului Iaşi – Comisia Județeană de Fond Funciar Iași;

13.Întocmește și eliberează adeverințe cu tarla și parcela;

14. Întocmeste și semnează procesul verbal de stabilire a  proprietarilor vecini, ai terenului extravilan, în vederea exercitării dreptului de preempțiune, conform Legii 17/2014 cu modificările și completările ulterioare.

15.Asigură arhivarea şi predarea în arhivă a copiilor documentelor emise de compartiment.

16.Respectă codul de conduită al funcționarilor publici;

17.Respectă prevederile normelor interne şi procedurilor de lucru privitoare la postul său;

18.Colaborează cu toate serviciile și compartimentele din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului, în vederea obținerii de date și informații fidele;

19.Întocmeste proiecte de hotărâri ale Consiliului Local și de dispoziții ale Primarului specifice domeniului de activitate precum și rapoarte de specialitate în domeniul de activitate al serviciului pentru proiectele de hotărâri, în vederea promovării acestora în Consiliul Local;

20.Îndeplineste și alte atribuții stabilite prin lege, alte acte normative, hotărâri ale Consiliului Local al municipiului Pașcani, dispoziții ale primarului municipiului Pașcani, ale secretarului general al UAT, ale șefului de serviciu;

21.Respectă cerințele documentelor de sistem calitate aplicate conform SR EN ISO 9001:2008.

22.Comunică RMC sau șefului ierarhic superior orice neconformitate depistată în cadrul Municipiului Pascani cu privire la sistem, produs sau proces, în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2008.

23.Obligațiile fiecărui angajat cu privire la respectarea cerintelor de securitate și sănătate în muncă și pentru prevenirea accidentelor de munca și imbolnăvirilor profesionale sunt în conformitate cu Legea sănătații și securității în muncă nr. 319/2006, Art. 22 si Art. 23.

 

 

    

 

 

Descarcă fișierele atașate


Close Search Window